نسخه موبایل بازی Just Cause معرفی گشت

به گزارش مجله پیوند، در هنگام برگزاری مراسم گیم اواردز 2020، شرکت اسکوئر انیکس از بازی Just Cause: Mobile برای گوشی های همراه رونمایی کرد. اثری که به گفته اسکوئر انیکس در سال 2021 منتشر خواهد شد.

نسخه موبایل بازی Just Cause معرفی گشت

بر اساس توضیحات اعلام شده، این بازی در قالب یک اثر اکشن شوتر و به عنوان یک بازی رایگان برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. بازی Just Cause: Mobile هم دارای بخش تک نفره وهم دارای یک بخش چندنفره خواهد بود تا بازیکنان بتوانند به انتخاب خود در این دو بخش مختلف به تجربه بازی و فعالیت های همیشگی سری جاست بپردازند. این نسخه تجربه جهان پرجنب وجوش و سرشار از اکشن سری جاست کاز را به گوشی های همراه می آورد تا هر موقع که خواستید راحت تر به تجربه بازی بپردازید. حتی می توانید به راحتی در بخش آنلاین یا در نقش رقیب در مقابل دوستانتان قرار بگیرید یا به عنوان همراه تجربه چندنفره بازی را با آن ها انجام دهید. بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته شده و از گرافیک سه بعدی و بالایی برای گوشی های همراه بهره مند خواهد بود.

بازی Just Cause: Mobile از چهار بخش مختلف پشتیبانی می کند. بخش اول، بخش داستانی است که شما با ساخت شخصیت مخصوص خود در محیط اپن ورلد جهانی بازی جاست کاز رها می شوید تا ماجرای آن را دنبال کنید و آن را به اتمام رسانید. در این بخش داستانی، با شخصیت هایی از آثار قبلی سری جاست کاز هم روبه رو خواهید شد.

بخش دوم، مربوط به یکی از بخش های آنلاین بازی می شود که از 30 بازیکن پشتیبانی می کند. در واقع، در این بخش 3 تیم 10 نفره وجود دارد که هر تیم باید برای تصاحب پایگاه ها با دیگر تیم ها رقابت کنند. در این بخش هم می توانید از سلاح های مختلف و هم وسیله های نقلیه گوناگون استفاده کنید. بخش سوم، بخش کوآپ 4 نفره بازی است که در مأموریت های مشخص و خاص می توانید آن را تجربه کنید. همچنین بخش دیگری هم وجود دارد که چالش دشوارتر و سخت تری را برای شما قرار می داد که در آن باید بهترین امتیاز را برای خود ثبت کنید.

به احتمال زیاد موفقیت بعضی از مجموعه بازی های معروف در گوشی های همراه باعث شده تا اسکوئر انیکس به فکر ساخت چنین اثری بیفتد تا بلکه شانس خود را در این زمینه امتحان کند. هرچند اسکوئر انیکس اعلام کرده که بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد، اما تاریخ دقیق عرضه بازی همچنان مشخص نشده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 827

به "نسخه موبایل بازی Just Cause معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل بازی Just Cause معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید