نشست مجازی آشنایی با بازار ایران با حضور 130 بنگاه مالی ایتالیایی

به گزارش مجله پیوند، نشست مجازی آشنایی بیشتر با بازار ایران با حضور 130 بنگاه مالی متوسط و کوچک ایتالیایی برگزار گردید.

نشست مجازی آشنایی با بازار ایران با حضور 130 بنگاه مالی ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، وبیناری با موضوع بازار ایران در میان تنگناها و فرصتها؛ ابزار حمایت از کسب و کارهای متوسط و کوچک، به همت سفارت ایتالیا در ایران و با همکاری اتاق بازرگانی ایتالیا-ایران در رم در تاریخ 28 آبان ماه امسال برگزار گردید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این رویداد که در آن 130 بنگاه مالی متوسط و کوچک ایتالیایی حضور داشتند، برای حاضرین فرصتی بود تا اطلاعات ملموس و به روزآوری شده ای از فرصتهای همکاری مشترک به دست آورند. در این مجمع همچنین ابزار متعدد و گسترده ای که از سوی نهادهای ایتالیا و اتحادیه اروپا برای شرکتهای ایتالیایی در نظر گرفته شده و جهت حمایت از فعالیت آنها با ایران در اختیارشان قرار داده می گردد، مورد تاکید قرار گرفتند.

جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران، در این وبینار گفت که این رویداد در چارچوب مجموعه ای از ابتکار عمل های سفارت قرار می گیرد که هدف از آنها حمایت واقعی از روابط مالی دوجانبه است.

اول مرداد ماه امسال نیز سفارت ایتالیا با همکاری The European House Ambrosetti و اتاق بازرگانی تهران یک مجمع (فروم) بازرگانی با عنوان روابط ایتالیا و ایران در شرایط کنونی: حوزه های غیر نفتی، نقش بنگاه های کوچک و متوسط، حمایت های اتحادیه اروپا برگزار کرد که شرکت در آن برای شرکت های دو کشور آزاد بود. در آن مجمع بیش از 800 شرکت و متخصص ایتالیایی و ایرانی حضور پیدا کردند و در حاشیه آن، صدها نشست مجازی دو جانبه (B2B) برگزار گردید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 727

به "نشست مجازی آشنایی با بازار ایران با حضور 130 بنگاه مالی ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی آشنایی با بازار ایران با حضور 130 بنگاه مالی ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید