نمونه ای زیبا در استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل

به گزارش مجله پیوند، رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل کمتر در جایی دیده شده و کمتر هم توسط طراحان داخلی بعنوان تِم اصلی خانه انتخاب می گردد. اما در این مطلب منزلی را معرفی می کنیم که رنگ خاکستری تیره بعنوان تِم اصلی استفاده شده و نتیجه کار خانه ای شده که به شدت زیبا و فراموش نشدنی است. این خانه در یکی از شهرهای کوچک کشور لهستان قرار گرفته است و توسط تیم طراحی تامیزو (Tamizo) اجرا شده که در مطالب پیشین پروژه دیگری از این تیم طراحی را که از تِم سفید و سیاه استفاده نموده بود، معرفی کردیم. معین است که این تیم در طراحی خانه هایی با سایه های تاریک بسیار خبره و حرفه ای است.

نمونه ای زیبا در استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که در عکس ها معین است، ترکیب رنگ خاکستری دکوراسیون داخلی با فضای سفید و برفی بیرون خانه بسیار جالب بوده و کنتراست زیبایی را ایجاد نموده است. رنگ خاکستری این خانه کاری نموده است که نور روز به راحتی به داخل خانه کشیده گردد و تاثیر خود را بروی تمامی مکان های خانه بگذارد. در فصل بهار و تابستان اثر نور آفتاب در این خانه به حداکثر خود خواهد رسید. هر کدام از قسمت های این خانه را می گردد بعنوان الگویی مناسب در زمینه کنتراست و تضاد مورد مطالعه و بازبینی قرار داد.

اتاق نشیمن مرکزی پلانی کاملا باز دارد و فقط توسط یک شومینه شناور در فضا از قسمت غذاخوری خانه جدا می گردد. مبلمان و اسباب تیره منزل باعث شده حسی خنثی گونه و ساکن در خانه بوجود بیاید طوریکه منتظر هر فردی است که به آن داخل گردد و با رنگ هایی که با خود وارد محیط می نماید، به نقطه کانونی و مرکز توجه این خانه تبدیل گردد. حتی کفپوش های خانه هم به رنگ کاملا روشن هستند تا تاکید بیشتری بروی تضاد و کنتراست زیبای محیط بگذارند. در ادامه عکس های زیبایی از قسمت های مختلف خانه را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 668

به "نمونه ای زیبا در استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه ای زیبا در استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید