هوآوی از روتر A2 با پشتیبانی از NFC رونمایی کرد

به گزارش مجله پیوند، روتر A2 هوآوی مجهز به NFC امکان اتصال آسان و بدون دردسر را تنها با یک تماس فراهم می نماید. این روتر علاوه NFC، به ویژگی های امنیتی قابل اتکا و سخت افزاری قدرتمندی نیز مجهز شده است.

هوآوی از روتر A2 با پشتیبانی از NFC رونمایی کرد

هوآوی همراه با رونمایی از MatePad Pro، MateBook D، سری جدید محصولات شبکه خود را معرفی کرد. روتر وای فای A2 هوآوی از جمله این محصولات است و نخستین روتر شبکه با پشتیبانی از NFC محسوب می گردد.

به گفته هوآوی اضافه کردن NFC توانسته تا حد قابل توجهی مسائل فرایند اتصال به روترهای شبکه را کاهش دهد. با استفاده از روتر A2 هوآوی، اتصال دستگاه ها فرایندی بسیار ساده تر دارند. کافی است NFC در گوشی هوشمند فعال و به بالای روتر نزدیک گردد. گوشی به طور اتوماتیک و بدون احتیاج به وارد کردن پسورد یا عمل خاص دیگری به روتر متصل می گردد.

قلب تپنده روتر A2 هوآوی، پردازنده 1.4 گیگاهرتزی است که با سه چیپ وای-فای Lingyi (1×2.4GHz + 2x5GHz) و شش تقویت کننده سیگنال مجزا همراه شده است. این روتر علاوه بر این چهار هسته قدرتمند برای تقویت انتقال سیگنال در مسافت های متوسط و دور دارد.

روتر A2 هوآوی از چهار باند مجزای 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز (باند فرکانس پایین) و 5 گیگاهرتز (باندهای فرکانس بالا) پشتیبانی می نماید. این روتر از قابلیت ادغام سه باند به صورت همزمان بهره می برد و ضمن ارائه حداکثر پهنای باند بی سیم 2134 مگابیت بر ثانیه، امکان تشخیص اتوماتیک فرکانس بهتر، اتصال و توزیع مساوی آن به دستگاه ها را به کاربر ارائه می نماید.

در بخش امنیت روتر A2 هوآوی با پشتیبانی از سیستم امنیتی قدرتمند، قادر است دستگاه را در برابر انواع حملات و اتصال های مشکوک محافظت کند. این روتر همچنین به امکان تهیه لیست سفید یا سیاه از دستگاه ها به منظور مدیریت بهتر مجهز شده است. هوآوی در حال حاضر فروش این محصول را با قیمت 399 یوآن (حدود 57 دلار آمریکا) شروع نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 105

به "هوآوی از روتر A2 با پشتیبانی از NFC رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی از روتر A2 با پشتیبانی از NFC رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید