طراح و سازنده ماشین آلات قالیشویی تمام اتوماتیک در ایران

به گزارش مجله پیوند، رپرتاژآگهی - کارخانه ماشین سازی عزیزی از سال 1357 فعالیت رسمی خود را شروع کرده است و توانسته عنوان اولین سازنده و صادر کننده دستگاه های قالیشویی به کشورهای حوزه خلیج فارس،آسیای مرکزی،استرالیا،اروپا و آمریکا را از آن خود نماید.

طراح و سازنده ماشین آلات قالیشویی تمام اتوماتیک در ایران

امروزه حدود 80 درصد از ایرانیان برای شستن اصولی فرش و مبل از قالیشویی ها یاری می گیرند. همانطور که می دانید برخورداری از دستگاه قالیشویی مناسب یکی از پارامترهای اساسی در کیفیت شستشو است.آنچه امروزه برای بیشتر خانواده های ایرانی در زمان خانه تکانی و تمیز کاری های اساسی اهمیت فراوان دارد شستن کالاهایی همانند مبل و فرش است که جزء اساسی ترین لوازم محسوب می شوند.

تمیزی و نظافت اصولی فرش در گرو داشتن امکانات مناسب است و روش های قدیمی به علت نداشتن امکانات و آسیب به بافت فرش ها رفته رفته منسوخ شدند و علت اصلی توسعه قالیشویی ها در سطح کشور استفاده از امکانات پیشرفته و دستگاه های مناسب برای این کار می باشد. در بین تجهیزات شستشو، دستگاه شستشو و آبگیری بیشترین کاربرد را دارند و در بیشتر موارد حتی قالیشویی های سنتی هم از این تجهیزات استفاده می نمایند.

اهمیت دستگاه قالیشویی مناسب

در بسیاری از اوقات سال افراد احتیاج دارند که فرش و موکت خود را برای شستشو به قالیشویی ها بفرستند. در گذشته که امکانات و دستگاه شستشو مناسب وجود نداشت افراد مجبور بودند که فقط در فصول گرم سال فرش های خود را شستشو دهند. اما امروزه یک مرکز مدرن با امکانات مناسب می تواند در تمام فصول سرد و گرم سال انواع خدمات را ارائه دهد . اهمیت استفاده از تجهیزات مناسب بیشتر به جهت دخالت کمتر نیروی انسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

برترین ماشین شستشوی مناسب برای قالیشویی

اینکه برای قالیشویی بخواهیم یک دستگاه شستشو مناسب تهیه کنیم باید ابتدا با در نظر گرفتن محیط کاری، حجم کاری و بودجه نسبت به انتخاب تجهیزات مناسب اقدام کنید. این تجهیزات صنعتی هستند و در ساخت آن ها از قطعات ایرانی و خارجی زیادی استفاده شده است که در قیمت و کیفیت دستگاه موثر است. یک کارخانه قالیشویی مناسب مکانی است که بتواند همگام با تکنولوژی امکانات خود را به روز کند.

خشک کن فرش

ساخت انواع خشک کن فرش در داخل کشور وجود دارد و نمونه های خارجی این دستگاه هم در بازار عرضه می گردد. اما سازندگان داخلی تمام تجهیزات خود را بر پایه استانداردهای جهانی فراوری می نمایند و کیفیت و کارایی را به عنوان دو عنصر اصلی در تجهیزات خود به کار می برند.

امروزه افرادی که در شرف تاسیس صنعت قالیشویی هستند قطعا در ابتدای کار انواع تجهیزات کاربردی این صنعت را تهیه می نمایند. این صنعت توانسته است خود را همگام با تکنولوژی پیش ببرد و صنایع زیادی ساخت تجهیزات کاربردی این صنعت را بر عهده دارد. اگر چرخی در بازارهای تجهیزات صنعتی زده باشید حتما نمونه دستگاه های ایرانی و خارجی را دیده اید. در این بین خشک کن لوله ای فرش یکی از تجهیزات مهم و اساسی در شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف می باشد که وجود آن برای تمام قالیشویی ها لازم است.

مزیت ساخت انواع دستگاه خشک کن قالیشویی

انواع دستگاه خشک کن درب دار و بدون درب در عملکرد تاثیری ندارد و هر دو مدل دستگاه کارایی مشابهی دارند. ساخت دستگاه های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی ارزانتر و طول عمر بالاتری هم دارند و سرویس دهی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها برای خریداران به عنوان یک مزیت محسوب می گردد. فرش هایی که با استفاده از این دستگاه ها خشک می شوند چروک نمی شوند و پیچ و تاب داده نمی شوند.

این دستگاه ها وزن بالایی دارند و معمولا فروشندگان تعهداتی از قبیل نصب و راه اندازی را بر عهده می گیرند.

در مدل های بدون درب فرش پس از قرار گرفتن در دستگاه با چرخش زیاد آبگیری می گردد و چون فرش به صورت لوله ای داخل دستگاه قرار می گیرد هیچ ردی از تاخوردگی در آن ایجاد نمی گردد.

ماشین آلات قالیشویی

شستشوی فرش ها با استفاده از ماشین آلات برای قالیشویی یکی از مهمترین ابزارهای جلب رضایت مشتریان در گذر زمان بوده است. کیفیت شستشو تنها با استفاده از ماشین آلات پیشرفته کسب می گردد و در گذر زمان بعضی از دستگاه های سنتی کاملا منسوخ شده اند و جای آن ها را دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته گرفته است.

با افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی امکان شستشوی فرش ها در منزل نخواهد بود و روز به روز به تعداد کارگاه های قالیشویی افزوده می گردد. راه اندازی قالیشویی در گذشته بی دغدغه بود و فقط داشتن فضایی برای شستشو و خشک کردن و چند نفر نیروی انسانی اکتفا می کرد اما این روش های سنتی جوابگوی این حجم از جمعیت را ندارد و احتیاج به قالیشویی های مدرن با امکانات پیشرفته دو چندان شده است.

اهمیت استفاده از ماشین آلات در صنعت قالیشویی

امروزه در سراسر کشور قالیشویی های زیادی مجهز به ماشین آلاتی برای قالیشویی هستند. هر چه تعداد قالیشویی ها در سطح کشور بیشتر می گردد افراد مکان هایی را انتخاب می نمایند که از لحاظ تجهیزات در سطح بالاتری هستند و کیفیت آن ها برای افراد ثابت شده باشد.

قیمت ماشین آلات برای قالیشویی

قیمت انواع ماشین آلات برای قالیشویی تحت تاثیر آپشن هایی است که هر دستگاه دارد. دستگاه ها هر چه امکانات مجهز تری داشته باشند و از فناوری پیشرفته در ان ها استفاده شده باشد قطعا قیمت بیشتری هم دارند. انواع دستگاه های مناسب را می توان هم در نمونه خارجی و هم داخلی با کیفیت بالا تهیه کرد از آنجا که قطعات نمونه های داخلی هم تا حدودی وارداتی هستند پس قیمت دستگاه ها تحت تاثیر نوسانات ارزی است. از آنجا که ماشین آلات تمام اتوماتیک قیمت بالاتری دارند پس می توانید نمونه های داخلی با کیفیت را تهیه کنید.

ماشین آلات عزیزی یک فراوری نماینده پیروز ماشین آلات برای قالیشویی است که تمام فراوریات خود را بر اساس استانداردهای روز جهانی فراوری و عرضه می نماید گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها گویای کیفیت مناسب آن ها است. این مجموعه هم دستگاه نو و هم کارکرده با قیمت مناسب دارد.

پس از شما نتوانید مدل های تازه را بخرید می توانید ماشین های کارکرده را بخرید. قیمت دستگاه ها با توجه به قطعات ان ها معین می گردد و لزوما کارکرده یا نو بودن دستگاه تاثیر چندانی در قیمت نخواهد داشت.

آبگیر لوله ای

دستگاه آبگیر در صنعت قالیشویی چه نقشی را ایفا میکند؟

یکی از مراحل مهم در شستشوی هر فرش در قالیشویی ها، مرحله آبگیری است. در این مرحله بیشتر از 80 درصد آب اضافی فرش پس از شستشو گرفته می گردد و باعث می گردد فرآیند خشک شدن سریع پیش برود و بازدهی قالیشویی ها بالا برود. از انواع دستگاه های مرتبط، دستگاه دیگی و چهار لوله می باشند که بسیار پر کاربرد نیز هستند. دستگاه های دیگی به علت معایبی که داشتند بسیار مورد پسند قالیشویی ها واقع نشد و دستگاه های لوله ای جای آن ها را گرفتند.

معرفی دستگاه آبگیر لوله ای

به طور کلی تجهیزات مورد احتیاج برای قالیشویی در دسته بندی مختلفی گنجانده می گردد. دستگاه آبگیر چهار لوله در دسته دستگاه های خشک کن واقع شده است. معایب دستگاه های دیگی که شامل پارگی و چروک شدن فرش ها بود به مرور باعث عدم رضایت مشتریان شد و باعث شد این روش کلا منسوخ شد و آبگیر لوله ای جای این دستگاه را گرفت. نوع لوله ای در چندین مدل در دار و بدون در در دور سبدهای متفاوت عرضه می گردد. فرش ها در آبگیر لوله تا نمی شوند و به صورت لوله ای داخل این تجهیزات قرار می گیرند و آغاز به چرخیدن می نماید و آب و مواد شوینده اضافی آن ها گرفته می گردد.

طراحی و ساخت آن آبگیر

دستگاه آبگیر چهار لوله با حساسیت بالایی ساخته می گردد و نحوه کار با آن احتیاجمند دانش بخصوصی است. قطعات این دستگاه آستر ضد زنگ دارند و همین آپشن سبب می گردد تا مقاومت دستگاه در برابر زنگ زدگی و خوردگی افزایش پیدا کند.

تجهیزات قالیشویی در ایران

تجهیزات قالیشویی در ایران بسته به موقعیت مکانی قالیشویی فرق دارد. به طور کلی انتخاب نوع با توجه به کارکرد هر یک از تجهیزات قالیشویی علاوه بر اینکه به بودجه بستگی دارد بازار رقابتی هم تاثیر زیادی در انتخاب خواهد داشت. قطعا شما هم می دانید که در محیط های که چندین قالیشویی مدرن هستند و یک قالیشویی با امکانات سنتی به چشم نمی آید و انتخاب اول افراد محیط هایی با تجهیزات برتر است.

پس با این حال می توانیم بگوییم که قالیشویی هایی که مجهز به تجهیزات مدرن و پرسنل دوره دیده هستند و با انواع الیاف و بافت فرش ها آشنایی دارند می توانند سلامت و کیفیت برتر شستشو را تضمین نمایند.

تلفن تماس کارخانه ماشین سازی عزیزی : 09125095994-02133158557

ارسال به وسیله طراحی وب سایت الگانت وب

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1510

به "طراح و سازنده ماشین آلات قالیشویی تمام اتوماتیک در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح و سازنده ماشین آلات قالیشویی تمام اتوماتیک در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید