افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از یواس نیوز، راه اندازی این قابلیت بخشی از کوشش های تازه توئیتر برای حضور در بازار 45 میلیارد دلاری تجارت الکترونیک به وسیله شبکه های اجتماعی است.

افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر

پیش از این فیس بوک و اینستاگرام که در مالکیت شرکت متا هستند ارائه چنین خدماتی را برای کسب عایدی شروع نموده بودند و به صاحبان مشاغل امکان داده بودند تا فروشگاه های مجازی متنوعی برای فروش انواع محصولات راه اندازی نمایند.

نسخه آزمایشی این خدمات برای بعضی کسب و کارها در آمریکا در دسترس قرار گرفته و قراراست در گام نخست افرادی که از اپلیکیشن سازگار با آیفون توئیتر استفاده می نمایند، بتوانند از این خدمات استفاده نمایند.

اپراتور وریزون در آمریکا نیز که برای آزمایش این قابلیت انتخاب شده تعدادی قاب و شارژر بی سیم آیفون را به همین شیوه برای خرید عرضه نموده است. کاربران بعد از انتخاب محصول در توئیتر برای خرید به وب سایت فروشنده اصلی راهنمایی می شوند.

توئیتر در حال آزمایش خرید از پخش زنده هم هست که به کاربران امکان می دهد در زمان مشاهده ویدئوهای زنده قادر به خرید اقلام مختلف مشاهده شده در آن ویدئوها مانند انواع البسه، لوازم جانبی و غیره باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1485

به "افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید