پرچم دار جدید شیائومی، می 10 اولترا نام خواهد داشت

به گزارش مجله پیوند، شیائومی در تاریخ 11 آگوست (21 مرداد)، که مصادف است با دهمین سالگرد تاسیس این شرکت، قصد دارد پرچم دار دیگری از سری می 10 را معرفی کند. در ابتدا گفته می شد این محصول می 10 پرو پلاس نام گذاری خواهد شد اما حالا طبق آخرین خبرها، به نظر می رسد شیائومی می خواهد آن را با نام می 10 اولترا راهی بازار کند.

پرچم دار جدید شیائومی، می 10 اولترا نام خواهد داشت

طی هفته های اخیر در رابطه با پرچم دار جدید شیائومی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بسیار مشتاق بودیم ببینیم غول چینی دقیقا چه قابلیت های منحصر بفردی را در آن گنجانده که پرچم دارهای کنونی از آن بی بهره اند. همانطور که می دانید می 10 پرو به عنوان بهترین گوشی این شرکت در حال حاضر همه معینه های یک گوشی خوب را داراست و اگر شیائومی بخواهد پرچم دار دیگری را معرفی کند، بدیهی است انتظار تفاوت های محسوسی را در بخش های مختلف داشته باشیم.

گوشی ردمی K30 اولترا در وب سایت TENNA دیده شد؛ رونمایی احتمالی در تاریخ 24 مرداد

اخیرا اما جزئیات بیشتری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد شیائومی می خواهد این گوشی را در دو مدل با بدنه سرامیکی و شفاف راهی بازار کند. مدل سرامیکی از ترکیب رم و حافظه داخلی 8/256 گیگابایت و 12/256 گیگابایت بهره می برد، در حالی که برای مدل شفاف، از ترکیب 12/256 و 16/512 گیگابایت استفاده شده.

همچنین تصویری از این گوشی نیز منتشر شده که البته از صحت آن بی خبریم اما اگر این تصویر نشان دهنده همان محصول نهایی باشد، باید انتظار داشته باشیم یک دوربین پریسکوپی جایگزین سنسور تله فوتو شود که در می 10 پرو مورد استفاده قرار گرفت. اما از همه این ها گذشته، قدرت بزرگ نمایی است که گفته می شود قرار است اینبار به میزان 120 برابر (به صورت دیجیتالی) برسد.

شیائومی می 10 اولترا به احتمال بسیار فراوان به نمایشگری 120 هرتزی از نوع امولد با وضوح +1080P مجهز خواهد شد که در این صورت به نسبت نمایشگر 90 هرتزی می 10 پرو پیشرفت خوبی خواهد داشت. همچنین انتظار می رود پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس با امکان شخصی سازی تنظیمات گرافیکی، به عنوان قلب تپنده این گوشی ایفای نقش کند.

در رابطه با باتری می 10 اولترا اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما خبرها و شایعات گذشته بر این باورند که منبع تغذیه این محصول 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که کاربر می تواند آن را با شارژر 100 یا 120 واتی سیمی و 55 واتی بی سیم شارژ کند. اما اینکه آیا این شارژر (سیمی) درون جعبه در دسترس باشد یا خیر هنوز معین نشده. البته در درجه اول این موضوع باید معین شود که آیا اصلا این محصول از جنین شارژری پشتیبانی می کند یا خیر.

ظرفیت باتری و تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس معین شد

اخیرا مدیرعامل شیائومی با انتشار تصویری از جعبه گوشی گفت محصولات زیادی در این سالگرد معرفی خواهند شد و همچنین به کاربران توصیه کرد خود را برای پیش خرید آماده کنند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 611

به "پرچم دار جدید شیائومی، می 10 اولترا نام خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم دار جدید شیائومی، می 10 اولترا نام خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید