پسر 27ساله طی حمله مسلحانه به قتل رسید

به گزارش مجله پیوند، پلیس آبادان در تعقیب مردان مسلحی است که سوار بر یک خودروی پژو، جوان 27ساله ای را به گلوله بستند و فرار کردند.

پسر 27ساله طی حمله مسلحانه به قتل رسید

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از همشهری آنلاین، این جنایت چند روز پیش در یکی از محله های آبادان رخ داد. آن روز جوان 27ساله ای سر کوچه ای در نزدیکی خانه شان ایستاده بود که یک خودروی پژو کنار او توقف کرد و ناگهان صدای رگبار گلوله فضا را پر کرد. گلوله هایی که از سلاح کلاشنیکف شلیک می شدند به بدن پسر جوان اصابت کردند و ثانیه هایی بعد او روی زمین افتاد و جانش را از دست داد.

همزمان با فرار مردان پژوسوار، ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. آنالیز ها نشان می داد که مقتول اهل شهرستان شادگان خوزستان بوده و چندماه قبل به دلیل اختلافات ملکی که با عده ای در این شهر داشته، به مقابل خانه آنها رفته و اقدام به تیراندازی به در و دیوار خانه آنها نموده بود. او به دلیل همین اختلافات از مدتی قبل به همراه خانواده اش به آبادان نقل مکان نموده بود که روز حادثه، زمانی که سرکوچه شان ایستاده بود هدف حمله مسلحانه قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

مأموران همچنین متوجه شدند مقتول زمانی که هدف گلوله قرار گرفته بود، یک قبضه کلت کمری نیز همراه داشت که پس از کشته شدن وی و فرار عاملان تیراندازی، فردی سلاح او را به سرقت برده بود. با این اطلاعات جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی عاملان این تیراندازی مرگبار شروع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 824

به "پسر 27ساله طی حمله مسلحانه به قتل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر 27ساله طی حمله مسلحانه به قتل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید