کاهش سن تزریق واکسن کرونا به 9 سال

به گزارش مجله پیوند، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از امروز سن واکسیناسیون بچه ها از 12 سال به 9 سال کاهش یافت.

کاهش سن تزریق واکسن کرونا به 9 سال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران اضافه نمود: امروز صبح در ستاد ملی کرونا تصمیم بر این شد که سن تزریق واکسن کرونا برای بچه ها، از 12 سال کاهش یابد و برای بچه ها 9 تا 12 سال نیز واکسن تزریق گردد.

استاندار تهران گفت: طبق گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفت، واکسیناسیون بچه ها 9 تا 12 سال به صورت داوطلبانه و با رضایت اولیاء در دستور کار قرار گیرد.

منصوری اضافه نمود: کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا قرار است درباره نوع واکسن کرونا آنالیز کند.

وی گفت: تا امروز، افراد بالای 12 سال را واکسینه می کردیم، اما از امروز سن واکسیناسیون از 9 سال آغاز می گردد که این موضوع را دانشگاه ها در دستور کار قرار دهند و مبانی علمی آن کاملا رعایت گردد.

آمار تزریق دوز سوم پایین است

آقای محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران به تزریق دوز سوم اشاره نمود و اضافه نمود: علیرغم کار رسانه ای درخصوص تزریق واکسن کرونا، مردم از تزریق دوز سوم استقبال نکردند.

استاندار تهران با بیان این که آمار تزریق دوز سوم خیلی پایین است، گفت: تزریق دوز سوم 22 تا 23 درصد در سطح کشور است که برای رسیدن به آمار تزریق دوز اول و دوم فاصله زیادی داریم.

منصوری در ادامه به بحث کنترل مرز های کشور و ورودی استان تهران اشاره نمود و اضافه نمود: متاسفانه در ورودی های فرودگاه امام شاهد بودیم بعضی از مسافران تست پی سی آر منفی داشتند، اما تست کرونای آن ها مثبت بود.

وی گفت: تست های پی سی آر معتبر نیست و به یاری دانشگاه تهران و جمعیت هلال احمر باید این مراقبت ها تشدید گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1469

به "کاهش سن تزریق واکسن کرونا به 9 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سن تزریق واکسن کرونا به 9 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید