یاری شرکت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دانش آموزان نیازمند در طرح راهنمایی

به گزارش مجله پیوند، تهران (پانا) - معاون و جانشین وزیر در طرح راهنمایی (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس درس و یک مدرسه) در ملاقات با صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع به تشریح طرح راهنمایی پرداخت.

یاری شرکت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دانش آموزان نیازمند در طرح راهنمایی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع برگزار گردید با بیان اینکه در زیست بوم کرونا همه ابعاد زندگی دچار تغییر شده است و آموزش هم از این امر مستثنی نیست، اظهار کرد: در این ایام مدارس فیزیکی تعطیل شد اما آموزش تعطیل نشد و تلویزیون و شبکه شاد به کمک تعلیم وتربیت آمدند.

وی اضافه کرد: شبکه شاد عظیم ترین پلتفرم آموزشی کشور است که بیش از 10 میلیون و 500 هزار دانش آموز در این شبکه عضو هستند و از آموزش ها استفاده می نمایند اما 30درصد دانش آموزان هیچ گونه وسیله ارتباطی جهت اتصال به شبکه شاد ندارند و این امر موجب نابرابری دیجیتالی آموزشی شده است.

وی توضیح داد: طرح راهنمایی با هدف گسترش عدالت آموزشی و تأمین تجهیزات ارتباطی هوشمند دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است و نیازمند مشارکت تمامی خیرین، دستگاه های اجرایی، نهادها و کارخانه ها است.

حسینی با بیان اینکه تا به امروز علاوه بر خیرین، پتروشیمی ها، کمیته امداد و مرکز آمار نیز به مدد طرح راهنمایی آمده اند اظهار کرد: امید است شرکت ها و کارخانه های زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این طرح خداپسندانه به کمک دانش آموزان نیازمند بیایند.

شایان ذکر است در این نشست صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع با بیان اینکه سازمان گسترش در راستای ایجاد و گسترش صنایع دانش محور و توسعه همه جانبه صنعتی کشور، توسعه کارآفرینی و تربیت مدیران کارآفرین در کلاس جهانی گام برمی دارد اظهار کرد: در قالب انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش وپرورش و سازمان گسترش و نوسازی صنایع، شرکت ها و کارخانه های زیرمجموعه این سازمان به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، گروه های ماشین سازی و فولاد، به کمک دانش آموزان نیازمند در طرح راهنمایی خواهند آمد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 823

به "یاری شرکت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دانش آموزان نیازمند در طرح راهنمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری شرکت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دانش آموزان نیازمند در طرح راهنمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید