ویزای آمریکا: آمریکا: روسیه بزرگترین تهدید نظامی برای ناتوست

به گزارش مجله پیوند، نامزد سِمت نمایندگی دائم آمریکا در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بیان کرد روسیه بزرگترین تهدید برای ناتوست.

ویزای آمریکا: آمریکا: روسیه بزرگترین تهدید نظامی برای ناتوست

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارشبه نقل از اسپوتنیک، جولیان اسمیت نامزد سِمت نمایندگی دائم آمریکا در ناتو مقابل اعضای مجلس آمریکا اظهار داشت: روسیه همچنان بزرگترین تهدید ژئوپلتیک برای اوراسیا و بزرگترین تهدید نظامی برای ناتوست.

اسمیت در ادامه مدعی شد: ضروری است ناتو روسیه را به علت اقدامات تهاجمی خود به پاسخ دادن وادار کند. ناتو باید با احداث خط لوله گاز نورد استریم 2 مقابله کند تا گاز روسیه به دریای بالتیک اروپا نرسد.

او افزود: کار های زیادی همچنان هست که باید برای مقابله با روسیه و قدرت نظامی آن انجام گردد و پروژه نورد استریم تهدیدی برای امنیت اروپا و اوکراین در زمینه انرژی است.

جولیان اسمیت در خاتمه هم متعهد شد برای مقابله با پیامد های ناگوار پروژه نورد استریم 2 تمام کوشش خود را خواهد نمود.

نورد استریم 2، پروژه ای روسی برای انتقال گاز طبیعی از ساحل روسیه و به وسیله کف دریای بالتیک به آلمان است. پیشتر آمریکا به منظور کارشکنی در فرایند تکمیل این پروژه، چند بسته تحریمی را در خصوص این خط لوله گازی وضع نموده بود. آمریکا و دیگر مخالفان این پروژه معتقدند که این پروژه روسیه را از قدرت ژئواستراتژیک در اروپا برخوردار خواهد نمود. این در حالی است که مسکو می گوید که این خط لوله یک پروژه کاملا مالی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1253

به "ویزای آمریکا: آمریکا: روسیه بزرگترین تهدید نظامی برای ناتوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: آمریکا: روسیه بزرگترین تهدید نظامی برای ناتوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید