بازار مسکن سال جاری روی آرامش را خواهد دید

به گزارش مجله پیوند، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: با تمهیدات به کار گرفته شده، بازار مسکن سال جاری روی آرامش و ثبات قیمت را خواهد دید.

بازار مسکن سال جاری روی آرامش را خواهد دید

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه بازار مسکن سال جاری بازاری آرام و بدون نوسان خواهد بود، گفت: بازار مسکن تحت تأثیر بازارهای موازی از جمله ارز، سکه و طلا واقع شده است.

او با بیان اینکه در صورتی که نوسان و یا تغییری در بازارهای موازی مانند ارز و سکه ایجاد نگردد هیچ دلیلی برای افزایش قیمت در بازار مسکن وجود نخواهد داشت، اضافه نمود: باید سعی کنیم سال جاری شرایط و بازار مالی کشور را آرام نگه داریم تا بازارهایی مانند مسکن به ویژه بخش خرید و فروش آن تحت تأثیر قرار نگیرند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی شرح داد: همچنین باید سعی کنیم تا هدف گذاری و برنامه ریزی برای ثبات مالی در این بازار را دنبال کنیم و از سویی دیگر با اتمام و پیگیری جدی طرح اقدام ملی مسکن این بازار را به سمت آرامش راهنمایی کنیم.

محمودزاده اظهار کرد: راه اندازی سامانه اسکان و املاک می تواند به شکل چشم گیری میزان واحدهای خالی از سکنه را کاهش دهد و به زودی تأثیر این سامانه را در بازار مسکن خواهیم دید.

او تأکید کرد: در سال های گذشته احتکار واحدهای خالی از سکنه باعث شده بود که در بعضی از مواقع با افزایش قیمت مسکن روبه رو شویم. هم اکنون با راه اندازی این سامانه و ارجاع این اطلاعات به سازمان امور مالیاتی بازار را به سمت آرامش راهنمایی خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی یادآور شد: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان بزرگترین طرح مسکن کشور، با ساخت 400 هزار واحد مسکونی به دنبال خانه دار کردن اقشار ضعیف و متوسط جامعه است که این امر نقش مؤثری بر کاهش قیمت مسکن خواهد داشت.

محمودزاده ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن بخش عمده ای از مسائل در حوزه مسکن رفع گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 283

به "بازار مسکن سال جاری روی آرامش را خواهد دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار مسکن سال جاری روی آرامش را خواهد دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید