تصمیم استون مارتین برای فراوری خودرو با موتور درون&zwnjسوز برای حتی بعد از سال 2030

به گزارش مجله پیوند، تعهد استون مارتین به فراوری خودرو با موتور درون سوز برای چند دهه دیگر، در حالی است که طبق تصمیم مقامات انگلستان فروش مدل های بنزینی و دیزلی جدید از سال 2030 در این کشور ممنوع خواهد بود.

تصمیم استون مارتین برای فراوری خودرو با موتور درون&zwnjسوز برای حتی بعد از سال 2030

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، کمپانی استون مارتین اعلام نموده با وجود حرکت صنعت خودروسازی به سمت پیشرانه های الکتریکی و ممنوعیت فروش مدل های بنزینی و دیزلی در بعضی کشورها، قصد ندارد استفاده از موتورهای درون سوز را به طور کامل کنار بگذارد.

خودروساز انگلستانی که توسط یک تاجر ثروتمند کانادایی به نام لورنس استرول (Lawrence Stroll) حمایت اقتصادی می گردد، آینده ای جاه طلبانه برای خود متصور شده و حتی به دنبال حضور در مسابقات فرمول یک است.

علی رغم سمت و سوی متفاوتی که بسیاری از خودروسازان در پیش گرفته اند، آقای استرول اعتقاد دارد موتورهای درون سوز سنتی به این زودی ها از رده خارج نخواهند شد. او در مصاحبه اخیری که داشته، در این رابطه اظهار نموده:

تا سال 2030، پنج درصد از خودروهای فراوریی هنوز به موتور درون سوز مجهز خواهد بود. من فکر می کنم که این رقم هرگز به صفر نخواهد رسید.

سرمایه گذار متمول استون مارتین در پاسخ به این سوال که آیا در دهه 2050 یا 2060 نیز شرایط به همین شکل خواهد بود یا خیر، گفته آن فراتر از افقی است که من نگاه می کنم.

تعهد استون مارتین به فراوری خودرو با موتور درون سوز برای چند دهه دیگر، در حالی است که طبق تصمیم مقامات انگلستان فروش مدل های بنزینی و دیزلی جدید از سال 2030 در این کشور ممنوع خواهد بود. در این صورت، استون مارتین باید عطای سرزمین مادری را به لقای آن بخشیده و محصولات صرفا بنزینی خود را در سایر کشورها به فروش برساند.

لورنس استرول در مصاحبه دیگری که با نشریه اتوکار داشته، به نکات جالبی درباره موتورهای به کار رفته در محصولات استون مارتین اشاره نموده است. به گفته وی، توافق تکنولوژیک تازه ای بین استون مارتین و مرسدس بنز حاصل شده که ثمره آن هر چه خاص تر شدن خصوصیات فنی فراوریات این شرکت خواهد بود.

شاید بدانید استون مارتین موتور بعضی از محصولات خود را از مرسدس AMG تامین کند. پیش از این موتورهای خریداری شده از طرف آلمانی، تفاوتی با سایر نمونه های فراوریی نداشتند؛ اما با توافق جدید، از این به بعد سفارشات استون مارتین از لحاظ خروجی و گشتاور متفاوت از دیگر نمونه های فراوری انبوه خواهند بود.

به عنوان بخش دیگری از توافق، استون مارتین قوای محرکه و سیستم های مربوط به مدل های برقی را نیز از AMG خریداری خواهد نمود. شایان ذکر است اولین اتومبیل الکتریکی فراوری انبوه این کمپانی حوالی سال 2026 از راه خواهد رسید. لازم به ذکر است پیش تر این کمپانی با مدل فراوری محدود Rapide E به دنیای خودروهای برقی ورود پیدا نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 828

به "تصمیم استون مارتین برای فراوری خودرو با موتور درون&zwnjسوز برای حتی بعد از سال 2030" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم استون مارتین برای فراوری خودرو با موتور درون&zwnjسوز برای حتی بعد از سال 2030"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید