حرکت نوآورانه آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در اجرای طرح همراهان مهر
به گزارش مجله پیوند، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از حرکت نوآورانه آموزش و پرورش استثنایی مرکزی در اجرای همراهان مهر به منظور جبران کیفیت آموزش در عصر کرونا تقدیر کرد.
به گزارش روابط و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از نشست شورای راهبری که با موضوع گزارش آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی برگزار گردید، گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در اجرای بسته های تحولی عملکرد خوبی داشته اشت و اهدافی بالاتر از شاخص ها در این استان محقق شده است.
وی با بیان اینکه مدیریت کردن آموزش و پرورش در اکوسیستم کرونا کار سختی است، گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در اکوسیستم کرونا 1412 محتوای آموزشی فراوری نموده است که تمامی این محتواها مورد استفاده قرار گرفته شده است و این استان در پیاده سازی اطلس یادگیری هم عملکرد خوبی داشته است.
معاون وزیر با بیان اینکه توسعه مشارکت ها در آموزش و پرورش استثنایی یک امر جدی تلقی شده است، گفت: عملکرد آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در نهضت مشارکت توان افزایی و تامین زمین برای ساخت 6 مدرسه قابل تقدیر است.
وی اضافه نمود: هم چنین ساخت یک مدرسه ویژه دانش آموزان طیف اتیسم در این استان باید پیگیری گردد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه استان مرکزی جزء استان هایی است که مرکز جامع تشخیصی، توانبخشی و آموزشی در آن استان راه اندازی شده است، گفت: ایجاد اتاق دائمی آکوستیک سنجش در این استان هم ارزشمند است.
وی با بیان اینکه در جهت تامین تجهیزات هوشمند ارتباطی در طرح راهنمایی 50 میلیارد تومان اعتبار دیده شده است، گفت: سهم آموزش و پرورش استان مرکزی 6 میلیارد و 10 میلیون تومان است و این سهم شامل دانش آموزان استثنایی هم می گردد که برای اختصاص آن پیگیری لازم باید انجام گردد.
حسینی در سرانجام گفت: تدوین سند 5 ساله نیروی انسانی و فضای آموزشی به وسیله آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی هم قابل تقدیر است.
منبع: خبرگزاری پانا