تور هند ارزان: خدمات فنی و مهندسی ایران هند را هم درنوردید

به گزارش مجله پیوند، یک شرکت ایرانی پس از یک رقابت بسیار فشرده با شرکت های تراز اول کشور هندوستان، پیروز به بردن مناقصه و عقد قرارداد طرح اجرای مطالعات یکپارچه منابع و مصارف آب و خاک خاراخای در جنوب شرقی کشور هندوستان شد.

تور هند ارزان: خدمات فنی و مهندسی ایران هند را هم درنوردید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس، این شرکت از برنده شدن در رقابتی بسیار فشرده در یک پروژه مهم آبی کشور هند در طلیعه فجر بهار آزادی اطلاع داد و اظهار داشت: پس از یک رقابت بسیار فشرده با شرکت های تراز اول کشور هندوستان، پیروز به بردن مناقصه و عقد قرارداد طرح اجرای مطالعات یکپارچه منابع و مصارف آب و خاک خاراخای در جنوب شرقی کشور هندوستان شده ایم.

شرکت مهاب قدس، به عنوان شرکت مشاور پیشرو در مطالعات اجرا و پیاده سازی مطالعات IWRM در کشور و به عنوان صادرکننده ممتاز خدمات فنی و مهندسی در سال 1400 به عنوان نماینده جامعه مهندسی ایران هم اینک توانسته است خدمات خود را به بیش از 30 نقطه دنیا در 16 کشور صادر کند که از آن جمله می توان به پروژه های: سد های عدونب، نار، قفطوت و طرح کنترل سیلاب صلاله در کشور عمان، طرح آب رسانی منطقه اوسان در کشور نیجریه، طرح سد و نیروگاه اوزبرن در کشور زیمباوه، طرح کشاورزی نمونه در کشور اوگاندا اشاره نمود.

بعلاوه طرح های بزرگی مانند، سد های پوهول پولا و دای رابا و تونل انتقال آب به طول 14کیلومتر و شفت بزرگ نیروگاهی با عمق 600 متر، طرح ساماندهی رودخانه سن سباستین در کلمبو، طرح سد و نیروگاه موراگانگاه و سد و نیروگاه کالوکانگاه در کشور سریلانکا، طرح سد و نیروگاه باجولی هولی و پروژه خدمات مهندسی نظارت بر ساخت دسترسی به بزرگراه مومبای ـ ناگپور کشور هندوستان، سد و نیروگاه اوتارکانگا و پروژه چند منظوره بهری بابایی کشور نپال اشاره نمود.

پروژه خاراخای در استان ادیشا از جمله استان های مهم کشور بزرگ هندوستان از منظر مشارکت در فراوری ناخالص ملی به وسیله کشت محصولات کشاورزی است و مجاورت این استان با خلیج بنگال و پدیده های اقلیمی متأثر از آن بر اهمیت اجرای مدیریت یکپارچه منابع آب در این بخش از کشور هندوستان افزوده است.

صادرات خدمات فنی و مهندسی آب یکی از صادرات باکیفیت ایران است که شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس به عنوان یک شرکت خصوصی و بدون استفاده از هزینه های دولتی، طی 5 سال متوالی به عنوان شرکت مهندس مشاور صادرکننده نمونه برگزیده شد و در امسال علاوه بر دریافت عنوان صادرکننده نمونه برای ششمین سال متوالی، به عنوان صادر کننده ممتاز انتخاب شد و این افتخاری برای مهندسان کشور است که توانسته اند در سال های متوالی، در صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران در صنعت آب برای کشور افتخار آفرین باشند.

در حال حاضر شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس در طرح ها و مناقصه هایی برنده می گردد که پیش از این ایران واردکننده آن ها بود و اکنون به همت جوانان متخصص و متعهد خود نه تنها به خارج از کشور وابسته نیست بلکه با در اختیار گرفتن بازار کشور های هدف در خارج از کشور توانسته است نفوذ منطقه یی هم ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1438

به "تور هند ارزان: خدمات فنی و مهندسی ایران هند را هم درنوردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: خدمات فنی و مهندسی ایران هند را هم درنوردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید