دستگاه های خودکار فروش گوشت شرکت Applestone؛ قصاب شبانه روزی مردم آمریکا

به گزارش مجله پیوند، در سال 1888 میلادی، اولین دستگاه های خرید و فروش اتوماتیک (Vending Machines) آدامس با برند توتی فروتی (Tutti-Frutti) راهی متروهای نیویورک شدند و حالا بعد از 130 سال، این ماشین های خرید و فروش دوباره قرار است به مردم نیویورک، و به طور شبانه روزی خدمت نمایند؛ این بار در قالب ماشین های فروش گوشت!

دستگاه های خودکار فروش گوشت شرکت Applestone؛ قصاب شبانه روزی مردم آمریکا

این دستگاه های خرید و فروش گوشت که کمپانی اپل استون (Applestone) آن ها را فراوری می نماید، امروزه می توان در جای جای آمریکا از جمله استون ریج (Stone Ridge)، آکورد (Accord) یا نیویورک (New York) پیدا کرد. در این مناطق، با توجه به نوع گوشتی که ارائه می گردد، یک دستگاه مخصوص قرار داده شده است. مثلا در منطقه استون ریج، چهار مدل از این ماشین ها وجود دارد که یکی از آن ها فقط بیف ارائه می نماید و دیگری گوشت بره، انواع سوسیس ها و موارد بیشتر را به مشتری های خود عرضه می نمایند.

تمامی گوشت ها تازه هستند و در دمای مناسب و پایینی نگه داشته می شوند (منجمد نیستند). البته گزینه خرید گوشت منجمد هم در دسترس خریداران واقع شده است. در کنار گزینه خرید محصولات منجمد، گزینه های مختلفی به صورت روزانه در دسترس خریداران قرار می گیرد که می توانند با انتخاب آن ها، محصول مورد نظرشان را خریداری نمایند.

یکی از سخن گوهای کمپانی اپل استون در گفت و گو با بلاگ Lonely Planet گفت:

قطعه قطعه کردن گوشت حیوانات این امکان را به ما می دهد که به صورت روزانه و با توجه به محتویاتی که در اختیار داریم، گزینه های گوناگونی را در دسترس خریداران قرار بدهیم؛ به عنوان مثال، ممکن است که یک روز سراغ یکی از این دستگاه های ما بروید و محصولاتی مثل گوسفند را با گزینه های ویژه و روزانه ما مثل شانه بره پیدا کنید. نکته بسیار مهمی که درمورد گوشت هایی که ارائه می کنیم وجود دارد، این است که این گوشت ها، از حیواناتی استخراج می گردد که به صورت کاملا طبیعی رشد نموده اند و در فرآیند رشد آن ها، از هورمون ها و افزونه های این چنینی استفاده نشده است.

کمپانی اپل استون، دستگاه هایش را با قفسه فروش گوشتی که در سوپر مارکت ها یافت می شوند، مقایسه می نماید. دستگاه هایی که گوشت خام در آن بیش از یک هفته نگه داری نمی گردد و محصولاتی مثل هات داگ، اگر به مدت دو هفته فروخته نشوند، دیگر در آن دستگاه جایی نخواهند داشت. این کمپانی برای ارائه کیفیت بیشتر، فروش محصولاتی که چرخه حیات کوتاه تری دارند را به فروش محصولاتی که بیشتر در دستگاه عمر می نمایند، ترجیح می دهد.

جاشوا اپل استون (Joshua Applestone) قبل از تاسیس کمپانی اپل استون، شرکت Fleishers Craft Butchers را که گوشت هایی با شکل های فانتزی و اورگانیک عرضه می نماید، تاسیس کرد. اپل استون کمپانی Fleishers Craft Butchers را در سال 2013 میلادی، درحالی که فروش محصولات با کیفیت او را مشهور نموده بود، به فروش رساند. این کمپانی ابتدا یک کارخانه پردازش (processing facility) محصول برای کشاورزان بود و شهرت بالای اپل استون، در یک مدت زمان خیلی کوتاه، مشتریان بسیار زیادی برای تاسیس شعبه های مختلف این کمپانی جلب کرد. جاش و سم، به دنبال راهکارهای مختلفی گشتند و در نهایت، توانستند راهی پیدا نمایند که با تعداد کارکنان محدود، به مشتری هایشان خدمت رسانی نمایند.

مدیران کمپانی اپل استون درباره این دستگاه ها می گویند:

وقتی داشتیم این دستگاه ها را نصب می کردیم، با خودمان فکر کردیم که می توانیم به طور 24 ساعته به مردم سرویس بدهیم؛ که خب در آن موقع مردم خودشان از دستگاه ها و سرویس هایی استفاده می کردند و این موضوع اصلا به نفع ما نبود. باید بگوییم که واکنش مثبت مشتری ها به دستگاه های مان واقعا فرارتر از انتظارمان بود و ما را شاد کرد.

کمپانی اپل استون کارمندانی دارد که از ساعت 11 ظهر تا 6 بعد از ظهر، به مشتری ها در راه اندازی و استفاده از این دستگاه ها یاری می نمایند. شرکت اپل استون این روزها در حال کار روی یک نمونه جدید از این دستگاه ها است که امکانات بیشتری در دسترس مشتری ها قرار می دهد. این کمپانی همچنین در نظر دارد پس از آنالیز شرایط موجود در نیویورک برای تاسیس فروشگاه های مختلف، فروشگاه هایی را در هادسون و وینچستر بازگشایی کند. برای آشنایی با این شهرهایی که در مطلب ذکر شدند، می توانید راهنمای سفر به آمریکا که در خبرنگاران موجود است را بخوانید.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 888

به "دستگاه های خودکار فروش گوشت شرکت Applestone؛ قصاب شبانه روزی مردم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های خودکار فروش گوشت شرکت Applestone؛ قصاب شبانه روزی مردم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید