رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی

به گزارش مجله پیوند، رنگ خاکستری نمونه ای از رنگ های خنثی و به عنوان یکی از بهترین رنگ هایی که می توان در طراحی داخلی از آن استفاده کرد، شناخته می گردد. این رنگ نیز مانند سایر رنگ ها از طیف گسترده ای برخوردار می باشد و استفاده از انواع طیف های مختلف این رنگ در طراحی قسمت های مختلف خانه نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. از آن جایی که این رنگ نمونه ای از رنگ های خنثی می باشد، می توان از سایر رنگ ها در کنار آن استفاده نموده و به ترکیبی زیبا دست یافت. آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که به استفاده از این رنگ در دیزاین خانه علاقمند هستید؟ در ادامه این مطلب از ما ایده های خوبی برای استفاده از رنگ خاکستری در طراحی قسمت های مختلف در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

رنگ خاکستری در طراحی قسمت ورودی

یکی از رنگ هایی که می توان در طراحی قسمت ورودی مورد استفاده قرار داد، رنگ خاکستری می باشد. بهتر است در کنار رنگ خاکستری در این قسمت از طیف رنگ های گرم استفاده نمایید. با استفاده از رنگ های گرم در کنار رنگ خاکستری در این قسمت می توان فضایی گرم برای ورود مهمانان ایجاد نمود.

از ایده هایی که می توانید در طراحی این قسمت مورد استفاده قرار دهید، به کارگیری یک فرش خاکستری رنگ و در کنار آن استفاد از گیاهان طبیعی می باشد.

همان طور که قبلا نیز اشاره شد، رنگ خاکستری رنگی خنثی می باشد و می توان از سایر رنگ ها در کنار آن استفاده کرد. بنابراین این امکان وجود دارد که از انواع رنگ های مورد علاقه خود به این منظور استفاده نمایید. شما چه رنگی را برای انجام این ایده در نظر دارید؟

رنگ خاکستری در طراحی اتاق نشیمن

استفاد از رنگ خاکستری در طراحی اتاق نشیمن می تواند فضایی دنج برای هم نشینی با خانواده و دوستان فراهم کند. یکی از ایده هایی که می توانید با استفاده از این رنگ در طراحی اتاق نشیمن اجرا کنید، استفاده از مبلمان خاکستری رنگ می باشد. استفاده از مبلمان چسترفیلد که از پارچه مخمل خاکستری رنگ در طراحی آن استفاده شده است، نمایی بسیار لوکس و زیبا در طراحی اتاق نشیمن ایجاد می نماید. استفاده از این ایده در طراحی سبک مدرن به شما یاری می نماید.

اگر تمایل دارید تنها از رنگ خاکستری در طراحی اتاق نشیمن استفاده نمایید، به کارگیری المان های چوبی در کنار آن را از قلم نیاندازید. رنگ آبی فیروزه ای در کنار استفاده از چوب و رنگ خاکستری می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

استفاده از کاغذ دیواری خاکستری رنگ نیز می تواند ایده خوبی برای طراحی اتاق نشیمن باشد. در کنار استفاده از کاغذ دیواری خاکستری رنگ، از رنگ های شاد و سرزنده استفاده نمایید.

از استفاده المان های تزئینی غافل نشوید. به کارگیری المان های تزئینی طلایی رنگ در کنار رنگ خاکستری نمایی بسیار چشمگیر ایجاد خواهد نمود.

رنگ خاکستری در طراحی آشپزخانه

رنگ خاکستری می تواند نمونه ای از رنگ های مناسب در طراحی آشپزخانه شناخته گردد. بدون شک اگر به دنبال طراحی آشپزخانه ای شیک هستید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ خاکستری در طراحی آشپزخانه می باشد.

استفاده از کاشی های خاکستری، شن و ماسه ای و آبی در کنار یکدیگر به عنوان کفپوش آشپزخانه می تواند نمای بسیار زیبایی در طراحی آشپزخانه ایجاد نماید. هم چنین استفاده از چنین کفپوشی می تواند در ایجاد عمق در فضای آشپزخانه نیز به شما یاری کند.

ترکیب رنگ های سفید و خاکستری می تواند نمای زیبایی در طراحی آشپزخانه ایجاد نماید. استفاده از وسایل برقی نقره ای رنگ در کنار استفاده از کاشی های سفید رنگ در طراحی دیوار می تواند در طراحی آشپزخانه ای به روز به شما یاری کند. استفاده از کانتر سنگ مرمر می تواند در اجرای این ایده کارگشا باشد.

رنگ خاکستری در طراحی حمام

رنگ خاکستری نمونه ای از بهترین رنگ هایی است که می توانید در طراحی حمام مورد استفاده قرار دهید. این رنگ از جمله رنگ های خنثی بوده و به راحتی با سایر رنگ ها تطبیق می پذیرد. از این رو می توان از آن در کنار المان های سفید رنگ موجود در حمام استفاده کرد.

استاده از طیف های مختلف رنگ خاکستری در کنار یکدیگر برای طراحی فضای حمام می تواند نمای زیبایی به آن ببخشد.

از جمله ایده های دیگری که می توانید با استفاده از رنگ خاکستری در طراحی حمام اجرایی کنید، ترکیب این رنگ با المان های چوبی می باشد. این ایده می تواند ایده ای مناسب در طراحی سبک معاصر باشد.

رنگ خاکستری در طراحی اتاق خواب

آیا به دنبال طراحی اتاق خوابی آرام بخش هستید؟ انتخاب رنگ نقش بسزایی در ایجاد فضایی آرام بخش دارد. رنگ خاکستری نمونه ای از بهترین رنگ هایی است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر بدون شک نمایی زیبا ایجاد می نماید. برای مثال از جمله ایده های مناسبی که می توانید در این زمینه مورد استفاده قرار دهید، ترکیب رنگ بژ با این رنگ می باشد. استفاده از کفپوش رنگ خاکستری نیز از دیگر راهکارها برای استفاد از رنگ خاکستری در اتاق خواب می باشد.

نکات پایانی

آن چه که در این مطلب از ما به بیان آن پرداختیم، ارائه ایده هایی در زمینه استفاده از رنگ خاکستری در طراحی قسمت های مختلف خانه می باشد. به نظر شما استفاده از این رنگ در طراحی کدام یک از قسمت های خانه می تواند نتیجه بهتری در پی داشته باشد؟ آیا شما به استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی علاقمند هستید؟ در صورت تمایل نقطه نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 130

به "رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید