روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفتمان مقابله با کرونا را فرهنگسازی کرد.

به گزارش مجله پیوند، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفتمان مقابله با کرونا را فرهنگسازی کرد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفتمان مقابله با کرونا را فرهنگسازی کرد.

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به کوشش و زحمات فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت بسیار خوبی را به منظور قدردانی از زحمات فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها به ویژه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی است که در این دوران شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کردند.

وی اضافه کرد: بدون شک روابط عمومی سازمان ها اصلی ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، پرسنل و مردم هستند و اخبار هر سازمان به وسیله روابط عمومی انعکاس پیدا می نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: هر ارگانی که روابط عمومی قوی داشته باشد بهتر می تواند در ارائه خدمات و همچنین مطالبات خود گام بردارد و دانشگاه علوم پزشکی یکی از سازمان هایی است که عملکرد بسیار وسیعی دارد و در تمام مناطق کشور و استان اعم از دورافتاده ترین خانه بهداشت تا مراکز استان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خدمت می نمایند.

جمالیان ادامه داد: مراکز بهداشت و درمان و در کنار آن سازمان غذا و دارو در تمام امور استانی حضوری پررنگ دارند که می توان به صنایع غذایی، بهداشت محیط، مراکز بهداشتی و درمانی اشاره نمود.

وی اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم در سیاست گذاری های کلان پیروز عمل کنیم احتیاج است که سواد سلامت مردم روز به روز ارتقا پیدا کند و مردم مطلع تر شوند و قطعا مهم ترین عنصر در این راه روابط عمومی ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به صندلی والا روابط عمومی ها و نقش پر رنگ آنها گفت: عملکرد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این دوران سخت شیوع بیماری کرونا واقعا ستودنی است و این مطلب را بنده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مطرح نمی کنم بلکه این پیغامی است که از سوی مردم و مسئولان برون سازمانی دریافت می کردیم.

جمالیان اضافه کرد: مدیرکل روابط عمومی علوم پزشکی و همکاران ایشان با جان و دل شبانه روز بدون هیچ گونه چشم داشتی زحمت کشیدند.

وی مطرح نمود: به عقیده بنده یکی از رموز پیروزیت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اعتماد به نیروهای جوان، پرانرژی و صادق بوده است که در این راستا از پرسنل رسمی تا دانشجویان و افرادی استفاده کردند که از زمینه قوی برای کار روابط عمومی برخوردار بودند و خوش درخشیدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک توضیح داد: کوشش روابط عمومی دانشگاه به آسانی قابل مشاهده است و زمانی که در مورد موج های سنگین کرونا هشدار میداد در کمتر از 24 ساعت تاثیر آن را در رفتار اجتماعی افراد مشاهده میشد و این حاکی از آن است که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یک صندلی خاصی بین خانواده های استان مرکزی دارد و به سرعت پیغام های ما منتقل میشد و این موجب آسانتر کردن کار برای ما بود.

جمالیان اعلام کرد: بخش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نوآوری های خوبی در طی یک سال اخیر علارغم فشار زیادی که شیوع ویروس کرونا به دانشگاه وارد نموده بود، رقم زد و راه اندازی ورزشگاه مجازی سلامت موجب معرفی تک تک مراکز بهداشت و درمان استان شد که به اهداف رسالت ها و اهداف مراکز می پردازد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1118

به "روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفتمان مقابله با کرونا را فرهنگسازی کرد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفتمان مقابله با کرونا را فرهنگسازی کرد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید