فروشگاه اینترنتی فیگیدا، یک عطاری آنلاین

به گزارش مجله پیوند، فروشگاه اینترنتی فیگیدا با هدف ارائه با کیفیت ترین محصولات با کمترین هزینه به مصرف کننده ایجاد شد

فروشگاه اینترنتی فیگیدا، یک عطاری آنلاین

به گزارش خبرنگاران،فیگیدا یک فروشگاه اینترنتی است که می تونید گیاهاندارویی، ادویه ها، روغن ها، عرقیات، دمنوش و کلی محصول گیاهی دارای سیب سلامت رو با برترین کیفیت تو اون پیدا کنید و یک تجربه فوق العاده ای داشته باشید. علاوه بر این ها فیگیدا کلی مطلب درمانی که به وسیله پزشکان طب سنتی و متخصصان طب رایج تایید شده رو در مجلهفیگیدا ارائه میده تا سلامتی خودتون رو باهاش تضمین کنید. هدف فیگیدا ترویج سبک زندگی سالم برای مردم هست و در کنار این هدف، محصولاتی که تضمین شده است را ارائه میدهند.

هسته اصلی این مجموعه در اردیبهشت 98 تشکیل شد و پس از 6 ماه تحقیق و توسعه، تحقیقات بازار و شناخت احتیاجهای مشتریان اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج شروع شد و پس از 3 ماه سایت و اپلیکیشن فیگیدا در اختیار کاربران نهاده شد

گفتنی است به جهت افزایش کیفیت محصولات تمام ادویه های ارائه شده، در مجموعه فیگیدا آسیاب می شوند بعلاوه تمام روغن های گیاهی و خوراکی نیز به وسیله دستگاه های خود مجموعه حاصل می شوند.

در مورد گیاهان دارویی تا حد امکان با کشاورزان ارتباط گرفته شده و به وسیله خود کشاورزان تامین می گردد و تمام عرقیات نیز دارای مجوز سیب سلامت از وزارت بهداشت هستند

به یاری خداوند و همدلی و همبستگی موجود در تیم فیگیدا برای ارائه خدمات باکیفیت رشد مناسبی داشته ایم

هدفمان برای آینده ایجاد دستیار آنلاین سلامت شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی است

هم اکنون نیز کاربران می توانند به وسیله فیلترهای طراحی شده در وبسایت و اپلیکیشن، محصولات را براساس خواص، طَبع، موارد منع مصرف و ... فیلتر کنند و با آگاهی کامل اقدام به تکمیل سبد خرید خود کنند تا اقدامات پیشگیرانه کاملا انجام گردد.

آدرس سایت

figida.com

پیج اینستا

https://instagram.com/figidacom?utm-medium=copy-link

اپلیکیشن فیگیدا هم در بازار و مایکت با سرچ فیگیدا قابل دسترس است.

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1531

به "فروشگاه اینترنتی فیگیدا، یک عطاری آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه اینترنتی فیگیدا، یک عطاری آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید