قیمت خودرو شاهین g در بازار به چقدر رسید؟

به گزارش مجله پیوند، سدان پرچمدار سایپا، یعنی شاهین g در نخستین روز تابستان روی سطح قبلی خود یعنی 382 میلیون ایستاد. البته در روز های دوشنبه و سه شنبه نیز قیمت شاهین تغییری نداشت، تا قدری بازار این خودرو پس از مدت ها آرام بگیرد.

قیمت خودرو شاهین g در بازار به چقدر رسید؟

به گزارش فراو، اما جالب است بدانید که شاهین g در ابتدای هفته با کاهش سه میلیون تومانی به 385 میلیون تومان رسیده بود. در روز پنجشنبه 26 خرداد سدان نارنجی پوشان جاده مخصوص 388 میلیون تومان خرید و فروش می شد. چهارشنبه هفته قبل هم شاهین g تغییری نداشت و در بازه قیمتی 388 میلیون تومان میان خریداران و فروشندگان دست به دست می شد.

حالا بد نیست که سری به 31 روز قبل بزنیم؛ روز یکشنبه یکم خرداد. در این روز شاهین g به پله 390 میلیون تومان دست یافته بود. حالا با گذشت یک ماه قیمت این سدان با کاهش 8 میلیون تومان روبرو شده است.

اما ماجرا احتمالا زمانی برای تان عجیب می گردد که بدانید سال قبل در چنین روزی نسخه پایه شاهین 390 میلیون تومان خرید و فروش می شد. اکنون پس از 365 روز نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش قیمت هم داشته است. این درحالی است که بعضی محصولات سایپا از سال گذشته تا به امروز، افزایش بیش از 50 درصد داشته اند. مثلا پراید 111 اول تیرماه سال گذشته 136 میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا قیمت این خودرو به 204 میلیون تومان رسید است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1549

به "قیمت خودرو شاهین g در بازار به چقدر رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودرو شاهین g در بازار به چقدر رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید