مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه پیش بینی شد

به گزارش مجله پیوند، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی، گفت: مرز جایگزین برای صادرات به روسیه پیش بینی شد و در این رابطه مذاکراتی نیز انجام شده است.

مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه پیش بینی شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سید جواد ساداتی نژاد در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت به استان یزد، در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در حوزه کشاورزی، توسعه صادرات محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه کشور هدف در زمان سفارش محصول باید استاندارد های خود را به کشور مبدا اعلام کند و این قاعده کار تجاری است، افزود: در توسعه صادرات، رعایت استاندارد های بازار های هدف بسیار مهم است و طبیعتاً در این جهت مذاکراتی با کشور های همسایه انجام داده ایم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مسائلی که اخیراً در برخی از محصولات صادراتی به وجود آمد، مربوط به عدم ثبت آفت کش های مصرفی که کم خطر هم بودند، در کشور هدف بود که با مذاکرات انجام شده مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

ساداتی نژاد در رابطه با مسائل موجود در ترانزیت محصولات کشاورزی از مزر آذربایجان گفت: برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه، جهت های هوایی و دریایی به غیر از مرز آذربایجان پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1401

به "مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه پیش بینی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه پیش بینی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید