نان را به نرخ مصوب بخرید ، فروش زعفران در نانوایی ممنوع!

به گزارش مجله پیوند، همزمان با انتها یافتن مهلت نصب نرخنامه های مصوب و رسمی، طرح تشدید بازرسی و برخورد با نانوایی های متخلف از امروز در تهران شروع می گردد.

نان را به نرخ مصوب بخرید ، فروش زعفران در نانوایی ممنوع!

به گزارش خبرنگاران، رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگوی صبحگاهی با رادیو ایران درباره نرخ های رسمی نان گفت: تمام نانوانی های یارانه ای و آزادپز موظفند نرخنامه رسمی را در واحدهای صنفی خود برابر دیدگان مشتریان نصب نمایند و مهلت این کار روز شنبه 11 آبان به انتها رسید. از امروز نظارت ها و بازرسی ها بیشتر و با واحدهای متخلف طبق قانون برخورد می گردد.

  • نان سنگک سه هزار تومان شد | نانی گران تر از سنگک نداریم

قاسم نوده فراهانی با اشاره به اینکه نانوایی ها دو گونه آرد یارانه ای و آزاد دریافت می نمایند و بهای نان هم بر همین اساس مشخص می گردد، اضافه کرد: نانوایی ها بر اساس صندلی صنفی خود باید نان ساده تحویل مردم و مشتریان بدهند. بر این اساس، هر گونه تغییر در اندازه و حجم و اضافه کردن کنجد و سبزی و سبوس به نان به درخواست مشتری انجام می گردد و مشتری هم باید هزینه سفارش خود را پرداخت کند.

رئیس اتاق اصناف تهران درباره برخورد با نانوایی های متخلف هم گفت: گروه های نظارت و بازرسی اگر به یک واحد صنفی بربخورند که نرخنامه مصوب را نصب نکرده یا نان را به قیمتی جز قیمت رسمی و قانونی عرضه می نماید، در مرحله اول سهمیه آرد آن واحد متخلف قطع می گردد. مرحله بعدی و نهایی برخورد هم پلمب شدن واحد صنفی به دلیل سرپیچی از قانون است.

نوده فراهانی در پاسخ به پرسش مجری رادیو درباره عرضه شدن اقلامی جز نان در نانوایی ها از جمله زعفران و کشمش هم چنین اظهار نظر کرد: فروختن هر چیزی جز نان در نانوایی ها به دلیل تداخل صنفی تخلف است و نانوایی ها نباید برای کسب درآمد جانبی و بیشتر جنس و کالایی جز نان در واحد صنفی خود بفروشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 31

به "نان را به نرخ مصوب بخرید ، فروش زعفران در نانوایی ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نان را به نرخ مصوب بخرید ، فروش زعفران در نانوایی ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید