نایب قهرمانی سانداکاران جوان ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش مجله پیوند، ووشوکاران جوان ایران در بخش ساندای رقابت های قهرمانی آسیا 2019 برونئی توانستند با کسب 6 طلا، یک نقره و 4 برنز نایب قهرمان شوند.

نایب قهرمانی سانداکاران جوان ایران در قهرمانی آسیا

از سفر با تور ارزان سریلانکا از تهران به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کشور برونئی از روز دوشنبه با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور شروع شده بود و امروز آدینه یکم شهریور ماه 1398 به سرانجام رسید که تیم ملی ایران در مجموع دو بخش ساندا و تالو سوم و در بخش ساندا نایب قهرمان شد.

ووشوکاران جوان ایران در بخش ساندا با کسب 6 طلا، یک نقره و 4 برنز به عنوان نایب قهرمانی رسیدند. چین با 8 طلا، 2 نقره و یک برنز قهرمان شد و ویتنام با 2 طلا، 2 نقره و 4 برنز به عنوان سومی رسید.

اما در مجموع دو بخش ساندا و تالو، ایران با 7 مدال طلا، 5 نقره و 11 برنز به عنوان سومی آسیا دست یافت. چین با 20 طلا، 2 نقره و یک برنز اول شد و ماکائو نیز با 7 طلا، 9 نقره و 3 برنز در صندلی دوم نهاده شد. قابل توجه است که ووشوکاران ماکائو همه مدال های طلای این کشور را در بخش تالو کسب کردند.

راهنمایی ووشوکاران جوان ایران را در بخش تالو و ساندای پسران فرشاد عربی و امیر اوجاقی به عنوان سرمربی بر عهده داشتند و در بخش دختران نیز خدیجه زینال زاده و محبوبه کریمی به عنوان سرمربی راهنمایی نمایندگان ایران را بر عهده داشتند.

اسامی مدال آوران ایران در این مسابقات به توضیح زیر است:

مدال های طلا: سهیل موسوی، یونس شهرکیگی، شاهین بنی طالبی، حسن لطفی، قرنی ابراهیمی، آرین افراز و مهدی اکبری

مدال های نقره: نازنین بازدار، ستایش تک فلاح، علی شکروی، مهراسا عبداللهی و هستی صدیقی

مدال های برنز: شاهین بنی طالبی (2 مدال)، تیم دوئلین دختران (فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار، منیره پناهی، علی ظفری، سیدمهدی رضوی، آیدا حیدری، یاسمن باقرازده، امیرعلی میلابی و محمدعلی مجیری

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 152

به "نایب قهرمانی سانداکاران جوان ایران در قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب قهرمانی سانداکاران جوان ایران در قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید