اگر اروپایی ها حق انتخاب داشتند، به بایدن رای می دادند

به گزارش مجله پیوند، نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، اگر اروپایی ها می توانستند در انتخابات آینده آمریکا رای بدهند، دونالد ترامپ متحمل شکست سنگینی می شد. خروج از توافق اقلیمی پاریس او را در اروپا نامحبوب نموده است.

اگر اروپایی ها حق انتخاب داشتند، به بایدن رای می دادند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از پایگاه خبری دویچه وله، نظرسنجی روز آدینه شرکت تحقیقاتی بی وی ای نشان می دهد، چنانچه اروپایی ها می توانستند در انتخابات آمریکا شرکت نمایند، جو بایدن دموکرات پیروز می شد.

بیش از 11 هزار تن از پنج کشور اروپایی شامل بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا در این نظرسنجی شرکت کردند. آلمانی ها با 66 درصد از اصلی ترین هواداران جو بایدن هستند و از ریاست جمهوری او حمایت می نمایند.

بهترین امتیاز رئیس جمهوری کنونی آمریکا هم در ایتالیا بود که 15 درصد گفتند حامی این نامزد جمهوری خواه هستند. اما حتی در همانجا هم 42 درصد هوادار بایدن بودند.

محققان همچنین از مشارکت نمایندگان درباره سیاست های دولت ترامپ در دوره او سوال کردند. تصمیم ترامپ به خارج ساختن آمریکا از توافق آب و هوایی 2015 پاریس جزو کم محبوب ترین اقدامات او در میان اروپایی هاست. این اقدام در همه جا نرخ رضایت یک رقمی داشت اما در اسپانیا 11 درصد حامی آن بودند.

طرح ترامپ برای ساخت دیواری در امتداد مرز آمریکا با مکزیک هم جزو نامحبوب هاست. مردم بریتانیا بزرگترین حامی این اقدام بودند و 17 درصد از آن حمایت کردند.

تنها 22 درصد از شرکت نمایندگان آلمانی در رابطه با آمریکا به صورت کلی گفتند که نگاه مثبتی به این کشور دارند. ایتالیایی ها بیشترین نگاه مقبول را به آمریکا داشته و 38 درصد گفتند که نظر مساعدی به این کشور دارند.

در حالی که این نظرسنجی احساسات قدرتمند ضد ترامپ و ضد آمریکا را نشان می داد، این بدین معنا نیست که از علاقه اروپایی ها به انتخابات سوم نوامبر کاسته شده باشد.

براساس آنالیز موسسه بی وی ای، اکثریت بزرگی گفتند که به این انتخابات علاقمند هستند. حدود 85 درصد از آلمانی های شرکت نماینده در این نظرسنجی هم گفتند که این رقابت ریاست جمهوری را دنبال می نمایند، در حالی که چهار کشور دیگر حدود 70 درصد علاقمندی نشان دادند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 749

به "اگر اروپایی ها حق انتخاب داشتند، به بایدن رای می دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر اروپایی ها حق انتخاب داشتند، به بایدن رای می دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید