تاکید فرماندار گناوه بر تامین کالاهای اساسی در بازار

به گزارش مجله پیوند، فرماندار گناوه گفت: بازار این بندر درزمینهٔ عرضه اقلام و کالاهای اساسی به ویژه در ماه مبارک رمضان نباید با کمبود روبرو شود.

تاکید فرماندار گناوه بر تامین کالاهای اساسی در بازار

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو دوشنبه 22 اردیبهشت در جلسه نظارت بر عرضه و نرخ کالاهای اساسی گفت: با توجه به افزایش نرخ برخی کالاهای اساسی در بازار، می طلبد ناظران ادارات صنعت معدن و تجارت و تعزیرات نظارت مستمر و بیشتری داشته باشند و با متخلفان برخورد کنند.

وی اظهار کرد: یکی از راهکارهای توزیع برنج در سطح شهرستان با نگاه اولویت بندی در بین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر از کرونا بود که اجرا شد و این روش به عنوان الگو در استان بوشهر مورد استقبال خوبی انجام شد.

فرماندار گناوه، استان بوشهر در ارتباط با افزایش نرخ دستمزد خدمات در برخی صنوف این شهرستان گفت: برخی صنوف به صورت خودسرانه نرخ دستمزد را افزایش داده اند که باید بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ورود و با متخلفان برخورد کنند.

وی ادامه داد: نرخ های جدید اقلام و کالاها و خدمات توسط اداره صنعت، معدن و تجارت تصویب و در اختیار صنوف قرار گیرد تا افزایش نامتعارفی در بازار نداشته باشیم.

فرماندار گناوه اظهار کرد: درزمینهٔ هرگونه نرخ گذاری، عرضه و توزیع کالاهای اساسی باید اطلاع رسانی دقیقی در سطح جامعه انجام شود تا مردم در جریان قرار گیرند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 480

به "تاکید فرماندار گناوه بر تامین کالاهای اساسی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید فرماندار گناوه بر تامین کالاهای اساسی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید