تدابیر اداره مالیات کانادا برای شناسایی سواستفاده کنندگان از یاری های نقدی دولت اعلام شد

به گزارش مجله پیوند، همانطور که نخست وزیر جاستین ترودو دیروز اظهار داشت ، تدابیر جدیدی از سوی اداره مالیات کانادا در نظر گرفته شده تا افراد متقلب در دریافت یاری های نقدی دولت فدرال شناسایی و بازخواست شوند.

تدابیر اداره مالیات کانادا برای شناسایی سواستفاده کنندگان از یاری های نقدی دولت اعلام شد

بهترین تجربه سفر را به مجری مستقیم کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

با اینحال بعضی از مقامات دولت فدرال اشاره می نمایند این اتفاق تا سال آینده و زمان پر کردن فرمهای اقتصادیاتی رخ نخواهد داد.

اوایل ماه گذشته گزارشهایی در رسانه های کانادایی درباره افرادی منتشر شد که با وجود عدم صلاحیت برای دریافت یاریهای نقدی دولت ، در سایت ثبت نام نموده و یاری 2000 دلاری را دریافت نموده بودند. مقامات اداره اقتصادیات تاکید دارند دولت فرض را بر صداقت و راستگویی بیشتر کانادایی ها گذاشته ولی از طرفی مطمئن هستند که بعضی دست به تقلب زده اند و میزان تقلب انجام شده به مراتب بیشتر از سایر برنامه های دولت فدرال است و می تواند به دو تا سه درصد کل متقاضیان برسد.

اداره اقتصادیات کانادا در نظر دارد برای تکمیل فرمهای اقتصادیاتی که سال آینده صورت می گیرد ،جزییات بیشتری در خصوص میزان درآمد افراد در سال 2020 بپرسد. معمولا در فرمها درآمد به صورت سالیانه از سوی افراد درج می شد ولی در فرم سال بعد درآمد باید به تفکیک ماه ذکر گردد. افرادی که برای یاری اقتصادی اضطراری دولت CERB ثبت نام نموده اند باید درآمدی کمتر از 1000 دلار در ماه در زمان دریافت یاری نقدی داشته باشند.

همچنین برای بعضی از متقاضیان مشکوک هم سیستم شناسایی جدیدی معرفی شده و تمام این افراد باید برای ادامه دریافت یاری نقدی ، با شماره تلفنی که در اختیارشان قرار می گیرد تماس بگیرند و به سوالات اضافی پاسخ دهند.

برای مثال فرد بسیار مسنی که برای دریافت یاری هزینه اضطراری ثبت نام نموده و وجه را دریافت نموده حالا باید اطلاعات اضافی در خصوص نوع کار و زمان بیکاری اش ارائه کند چرا که اصولا شاغل بودن فرد بسیار مسن کمتر رخ می دهد.

به گفته مسئولان اداره اقتصادیات در چک اولیه فرمهای متقاضیان تنها آنالیز شده که به نام فردی که درگذشته فرم پرنشده باشد و یا متقاضی بالای 15 سال سن داشته باشد و یا جزو زندانیان نباشد و باقی موارد در آنالیز های ثانویه تعیین می گردد. فرایند آنالیز از ژانویه و فوریه شروع می گردد که اداره اقتصادیات فرمهای T4 کارکنان ادارات و کارخانه ها را از کارفرما دریافت می نماید و می تواند با اطلاعاتی که شخص در زمان دریافت یاری های اقتصادی ارائه نموده ، تطبیق دهد.

به باور یکی از مسئولین اداره اقتصادیات ، در حال حاضر سخت است که بتوان تعداد افراد متقلب و سواستفاده گر از این سیستم یاری اضطراری را تعیین کرد ولی گمان نمی رود بیشتر از دو یا سه درصد کل متقاضیان باشد و بیشتر افرادی که هم برای بیمه بیکاری و هم یاری نقدی اضطراری دولت ثبت نام نموده اند وآن را دریافت نموده اند ، به اشتباه در هر دو سیستم ثبت نام نموده اند.

پس از شناسایی افراد متقلب ، هدف اداره اقتصادیات کانادا پس دریافت پول از افراد فاقد شرایط خواهد بودو به احتمال زیاد مجازات دیگری در کار نخواهد بود.

در حال حاضر گزینه ای در سایت اداره اقتصادیات وجود دارد که به هر فرد امکان می دهد وارد حساب کاربری اش شده و در صورت دریافت دو مبلغ جداگانه بابت بیمه بیکاری و یاری نقدی اضطراری ، یکی از آنها را برگرداند.

به گفته مسئولین اداره اقتصادیات ، در همان روز نخست راه اندازی این سیستم ، بدون اینکه تبلیغاتی صورت گیرد ، نزدیک به 15 هزار نفر که به اشتباه هر دو یاری نقدی را دریافت نموده بودند ، یکی از آنها را پس دادند.

نشنال پست در گزارشی مدعی شده که به بعضی از کارکنان موسسات ناظر گفته شده اهمیتی به تقلب افراد ندهند و در حال حاضر بیش از 200 هزار مورد مشکوک به تقلب در حال آنالیز است که یاری نقدی را دریافت نموده اند.

تا روز دهم می بیش از 7.8 میلیون نفر کانادایی برای دریافت یاری نقدی اضطراری ( CERB) ثبت نام نموده اند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 635

به "تدابیر اداره مالیات کانادا برای شناسایی سواستفاده کنندگان از یاری های نقدی دولت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر اداره مالیات کانادا برای شناسایی سواستفاده کنندگان از یاری های نقدی دولت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید